Clup Penguin Ajan Görevi 10
1 sayfadaki 1 sayfası
Clup Penguin Ajan Görevi 10
Görev 10 Waddle Squad
Konuşmaları dinleyin, sağ taraftan güneş enerjisini alıp Gift Shop'a gidin. Görevliyle konuşup soldaki giysileri, kutuyu ve masayı alın. Dışarıya yerleştirin. Geri içeriye girip sağdaki penguenle konuşun. Güneş enerjisini kablonun ucuna bağlayın. Aynı renkleri, başka renklerin üzerinden geçemeyeceğinizi de dikkate alarak birleştirin. Bitirince Lighthouse'a gidin. Sol taraftan bir tane fıçı alıp dışarı çıkın. Soldaki ajanla konuşun. Sonra bir daha konuşup "Yes,..." yı seçin ve fıçıyı verin. Bir tane oyun başlayacak, alt tarafta help var onu açarsanız yardımcı olacaktır. Örneğin 8,0,0 yazıyor bu ilk durum, altındaki durum sizin yapmanız gereken bunun için en soldakini bir sağa aktarmanız yeterli. Yapınca kâğıttaki aşağı tuşuna basın ve diğerini yapın. Hepsini bitirince ajan gidecek siz de Dock'a gidip oradaki penguenden ip isteyin. Night Club'a gidip kafesin solundaki düzeneğe ipi bağlayın ve çalıştırın. Çalışmayacak, tamir etmek için ajan telefonundan çıkaracağınız ingiliz anahtarını ile kapağını açın. Parçaları boyutlarına göre yerleştirin ve HQ'ya gidin. Telefonunuza bakıp Dock'a gidin. Sağ tarafta klutzy kaçacak, yine telefon çalacak, Night Club'a gidin. Herbert çalmaya çalışırken kafesi kapatın, ama Herbert kafesi açacak, telefonunuz çalacak ve diğer ajanlar yardıma gelecek. Siz da arkadaki ajandan alacağınız Jetpack ile kafesi mıknatısa yapıştırıp Herbert'ı hapsedin. Gary gelecek ve Herbert'a HQ'ya götürülmeden önce son bir isteğinin olup olmadığını soracak, o da telefonla konuşmak isteyecek, Rookie hemen verecek böylece Herbert kaçacak ve oyun bitecek. Madalyanızı ve hediyenizi almayı unutmayın.GÖREV BİTTİ!!
Konuşmaları dinleyin, sağ taraftan güneş enerjisini alıp Gift Shop'a gidin. Görevliyle konuşup soldaki giysileri, kutuyu ve masayı alın. Dışarıya yerleştirin. Geri içeriye girip sağdaki penguenle konuşun. Güneş enerjisini kablonun ucuna bağlayın. Aynı renkleri, başka renklerin üzerinden geçemeyeceğinizi de dikkate alarak birleştirin. Bitirince Lighthouse'a gidin. Sol taraftan bir tane fıçı alıp dışarı çıkın. Soldaki ajanla konuşun. Sonra bir daha konuşup "Yes,..." yı seçin ve fıçıyı verin. Bir tane oyun başlayacak, alt tarafta help var onu açarsanız yardımcı olacaktır. Örneğin 8,0,0 yazıyor bu ilk durum, altındaki durum sizin yapmanız gereken bunun için en soldakini bir sağa aktarmanız yeterli. Yapınca kâğıttaki aşağı tuşuna basın ve diğerini yapın. Hepsini bitirince ajan gidecek siz de Dock'a gidip oradaki penguenden ip isteyin. Night Club'a gidip kafesin solundaki düzeneğe ipi bağlayın ve çalıştırın. Çalışmayacak, tamir etmek için ajan telefonundan çıkaracağınız ingiliz anahtarını ile kapağını açın. Parçaları boyutlarına göre yerleştirin ve HQ'ya gidin. Telefonunuza bakıp Dock'a gidin. Sağ tarafta klutzy kaçacak, yine telefon çalacak, Night Club'a gidin. Herbert çalmaya çalışırken kafesi kapatın, ama Herbert kafesi açacak, telefonunuz çalacak ve diğer ajanlar yardıma gelecek. Siz da arkadaki ajandan alacağınız Jetpack ile kafesi mıknatısa yapıştırıp Herbert'ı hapsedin. Gary gelecek ve Herbert'a HQ'ya götürülmeden önce son bir isteğinin olup olmadığını soracak, o da telefonla konuşmak isteyecek, Rookie hemen verecek böylece Herbert kaçacak ve oyun bitecek. Madalyanızı ve hediyenizi almayı unutmayın.GÖREV BİTTİ!!
SeVTuG- ѕιтє мσ∂єяαтσя
- Mesaj Sayısı : 27
Rep Puanı : 269
Kayıt tarihi : 11/10/09
Yaş : 28
Similar topics
» Clup Penguin Ajan Görevi 1
» Clup Penguin Ajan Görevi 2
» Clup Penguin Ajan Görevi 3
» Clup Penguin Ajan Görevi 4
» Clup Penguin Ajan Görevi 5
» Clup Penguin Ajan Görevi 2
» Clup Penguin Ajan Görevi 3
» Clup Penguin Ajan Görevi 4
» Clup Penguin Ajan Görevi 5
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz